Jak systém funguje?

Systém backlink.cz nabízí snadný a rychlý nákup zpětných odkazů z jednoho místa. Izerent má po přihlášení do administrace k dispozici seznam webů, na kterých je možné zakoupit odkaz. U každého z webů je k dispozici jeho stručný popis, aktuální hodnoty faktorů důležitých pro ohodnocení kvality webu a samozřejmě také cena. Weby v nabídce je možné pro větší přehlednost filtrovat podle tématických kategorií a samozřejmě podle základních faktorů.

Prostřednictvím systému backlink.cz je možné nakupovat dva typy zpětných odkazů.

Typy odkazů

Odkaz v liště

Prvním typem je takzvaný odkaz v liště odkazů (používáme označení formát LO) umožňuje vložení prostého textového odkazu o rozsahu max. 20 znaků do odkazové lišty. Tato lišta se nachází vždy na viditelném místě webu (nikdy není v patičce), obvykle je v rámci webu na jednom a tom samém místě. Tyto odkazy bývají levnější, ale samozřejmě je nutné počítat s tím, že efektivita odkazu je nižší.

Reklamní blok

Druhým typem odkazu je reklamní blok, což je textový inzerát s odkazem (používáme označení RB). Tento odkaz umožňuje vložit inzerát o rozsahu 20 znaků titulek + 65 znaků obsahová část. Odkaz může být umístěn buď na celý titulek a nebo na vybranou frázi či slovo v obsahové části. Odkazové jednotky bývají obvykle umístěny tak, aby byly na viditelném místě. Neplní tak jen funkci prostého zpětného odkazu, ale v případě dobrého zacílení a vhodně sestaveného textu jde i o zajímavý reklamní prvek z pohledu počtu přímých prokliků.
Není výjimkou, že u některých webů přichází z těchto inzerátů na inzerovaný web až několik desítek návštěv denně. Tyto inzeráty jsou na partnerském webu často rozmístěny tak, aby se nenacházely pokaždé na stejném místě webu.
Pro další zvýšení efektivity kampaně pak některé weby v systému backlink.cz umožňují nákup zpětného odkazu jen do vybrané části webu. Odkazy tak nejsou sitewide a navíc jde o cenově úspornější variantu.

Správa kampaní

Další předností je správa inzerátů a správa kampaní. Pro každou kampaň a pro každý web je možné připravit inzerát na míru a tím pádem zvýšit efektivitu zpětných odkazů. Provozovatel více webů nebo reklamní agentura spravující kampaně pro více klientů má možnost vytvářet si pro větší přehlednost subklienty. Tím získá nejen větší přehled nad kampaněmi, ale i možnost převádět si z centrálního účtu inzertní kredity na jednotlivé subklienty.

Kreditní systém

Nákup zpětných odkazů v systému backlink.cz probíhá prostřednictvím kreditního systému. V praxi to znamená, že než začnete nakupovat, je třeba nabít si kredit. Minimální hodnota objednávky je 2000 kreditů, přičemž základní cena za 1 kredit je 1 Kč bez DPH.

Kredity jsou připisovány až po úhradě.

Kreditní systém má v sobě automaticky zabudován slevový systém a počítá tak s nákupem pravidelných zákazníků. Ti tak mohou dosáhnout slevy až 15% z celkové ceny kreditů.

Postup při nákupu kreditů

V praxi celý proces probíhá následovně. Po vygenerování objednávky vám přijde na zadaný e-mail výzva k platbě (ekvivalent proforma faktury) se všemi patřičnými údaji. Po uhrazení této výzvy k platbě vám budou připsány kredity na účet a následně zaslán e-mailem i řádný daňový doklad.

Nákup odkazů

Vlastní nakupování je řešeno podobně jako v eshopech: z nabídky webů (odkazů) si vyberete ty, které se vám hodí nejvíce a zakoupíte na požadované období. Z účtu se vám odečte příslušný počet kreditů odpovídající ceně odkazu a počtu zakoupených měsíců. K dispozici máte samozřejmě detailní přehled pohybu kreditů.

Požaduji:
  • vyšší pozice ve vyhledávačích
  • reklamní kampaň pod kontrolou
  • flexibilní správu kampaně
Chci:
  • vyšší příjmy z reklamy
  • určovat si kolik vydělám